VERKOPEN IN CRISISTIJD

HOE JE ZORGT DAT JE ELKE CRISIS KUNT OVERLEVEN?

Ok, laten we heel eerlijk zijn. Het is crisis en het goed fout ook. Bedrijven hebben het moeilijk   en “business is slow AS HELL” Ondernemers zien hun levenswerk langzaam verdampen.  HET IS TIJD OM OP TE STAAN EN TE GAAN VERKOPEN.

Om effectief te kunnen verkopen in crisistijd is het belangrijk om over de angst en onzekerheid heen te stappen en direct je aanpak te veranderen. In plaats van te vertragen moet je letterlijk versnellen en je aanpak veranderen.


Zakelijk bekeken, zijn degenen die de crisis altijd overleven, degenen die in staat zijn zich snel aan te passen, te innoveren en een slechte situatie kunnen omturnen in iets goeds. Het gevolg is dat de “pipeline” nog steeds goed gevuld blijft.

Deze online training leert je bewezen technieken en tactieken om de crisis weerstand te bieden.

Je leert de 7 disciplines die nodig zijn om je aan de winnende kant te houden en succesvol te blijven verkopen.


En.....


Als je deze in de praktijk gaat toepassen, kom je niet alleen de crisis door maar investeer je ook in de nabije toekomst en heb je een voorsprong op al die anderen die nu blijven stilstaan en klagen als we weer uit de crisis komen. En die zekerheid heb je.

In crisistijd moet je snel kunnen veranderen, aanpassen en innoveren. En, misschien, belangrijker nog, moet je het kunnen verkopen

In deze unieke online training leer je hoe je in crisistijd toch succesvol kunt blijven verkopen en je concurrentie voor te blijven. Zo kun je redelijk goed uit de crisis komen en de basis leggen voor een gezond bedrijf als je weer uit de tunnel bent gereden.

Je leert onder andere:


  • De 7 disciplines die je gaan helpen om in deze crisis toch succesvol blijft
  • Hoe je gemotiveerd blijft en zo succes kunt blijven houden
  • Waarom 10X actie je reddingsboei is om deze crisis te overleven
  • Hoe je controle krijgt over 7 emoties die je parten gaan spelen en tegen gaan houden
  • Hoe je de emotionele barrière van je klant kunt doorbreken en toch kunt verkopen
  • Wat je moet doen als je klant om korting vraagt vanwege de crisis
  • Hoe je klanten kunt houden in crisistijd
  • Waarom je in de aanval moet in plaats van te "bevriezen"
  • Hoe je "geparkeerde" deals toch weer rijdend kunt krijgen


Wat ga je in deze online training leren

Discipline 1 : Mindset

In deze module gaan we aan de slag met jouw mindset. De crisis maakt altijd het beste in mensen los om mensen zijn letterlijk verstijfd van angst. Hoe blijf je gemotiveerd om het beste in jezelf naar boven te halen. We maken in deze module gebruik van een aantal slimme technieken uit NLP om je mindset positief te houden en zo te blijven zoeken en te blijven geloven in de kansen die een crisis kan bieden. 

Discipline 2:10X Actie

De enige manier om niet in de crisismodus terecht te komen is 10X actie. In deze module leer je hoe je 10X actie gaat ondernemen om toch te zorgen dat de "pipeline" vol blijft en je een gezonde mogelijkheid hebt om te kunnen blijven "scoren" Je krijgt waardevolle prospecting tips om zo een crisis plan te maken en op te volgen.  

Discipline 3:Tijd

Time management is misschien wel belangrijker dan ooit. De meeste mensen hebben het in crisistijd drukker dan ooit. Hoe gek het ook klinkt. Tijd in plannen om te verkopen wordt dan soms gewoon overgeslagen. Dus in deze module hebben we het over tijd en hoe je tijd het beste kunt managen in crisistijd

Discipline 4: Emotie

Niet alleen jij kunt last hebben van emoties die je blokkeren. Ook je klanten kunnen last hebben van die emoties. Emoties van angst, onzekerheid en soms boosheid kunnen je letterlijk verlammen. Zo ook je klant. In deze module de 7 emoties die je verder in de crisis helpen en hoe je hier uit kunt blijven.  Je leert ook hoe je van emoties gebruik kunt maken in je verkoopgesprekken en benadering van "new business"

Discipline 5: Mensen & Proces

Effectief verkopen gaat over het toepassen van een simpel proces en gebruik maken van de juiste mensen. Je leert in de module om "actief" te luisteren en "harde" vragen te stellen. We maken in deze module gebruik van het Grant Cardone Sales Model.  Met behulp van dit model leer je verkoopgesprekken vorm te geven en makkelijk te volgen zijn voor je prospect. En we geven in deze module 5 follow-up tips die je direct kunt toepassen om prospects weer in actie te krijgen.

Discipline 6:Customer Relations

In deze module leer je om gebruik te gaan maken van je power base. Bestaande klanten zijn vaak een bron van "vergeten" inkomsten. Door je eigen powerbase te benaderen, lukt het vaak om snel meer omzet te maken. Je leert ook hoe je omgaat met vragen die in deze crisis regelmatig worden gesteld zoals :"Kan ik ook korting krijgen?". Door de crisis zijn veel verkopers genegen om dat dan maar te doen maar dat is nergens voor nodig.

Je leert hoe je in deze tijd met klanten kunt omgaan op een verantwoorde en commerciële wijze en klanten aan boord kunt houden.

Discipline 7: Zelf Discipline

In deze module krijg je waardevolle tips om te werken aan zelf discipline en wilskracht. Hoe zorg je ervoor dat je aan de slag blijft ook al lijkt het even onzinnig. Hoe zorg je dat je elke dag opstaat met 100% motivatie en zelfvertrouwen en succesvol bent en blijft.

Tijdelijke bonus!

Bij aanschaf van "Verkopen in Crisis Tijd, krijg je geheel GRATIS toegang tot onze Sales Bootcamp in november ter waarde van €99,-

In de SALESBOOTCAMP leer je de grootste sales geheimen van Grant Cardone.


  • Als je wilt weten wat de beste sales mindset is en hoe je deze makkelijk kunt krijgen;
  • Als wilt weten wat het effect is van je sales doelen groter maken dan je denkt te kunnen (GEHEIM NO 1)
  • Als je nieuwsgierig bent naar wat de beste attitude is om de beste salesman of vrouw te worden;
  • Als je wilt weten waarom prijs eigenlijk nooit echt een bezwaar is en dus je prijzen verlagen zinloos is;
  • Als je 50 manieren wilt weten om gemotiveerd te blijven voor je werk, bedrijf en sales;
  • En nog veel meer…
€ 299,-
€ 79,-

Verkopen in Crisis Tijd

This area can be filled with loads of content. Make sure you don't use too much text, keep it clean and simple! Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Klaar voor de start?